Bootcamps

Combinatie van verschillende trainingsvormen die in circuit vorm als groep gezamenlijk worden uitgevoerd.

De Bootcamp training bestaat uit een combinatie van verschillende trainingsvormen die in circuit vorm als groep gezamenlijk worden uitgevoerd.

Bij De KrachtSchool vinden wij het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt tijdens de trainingen. Daarom delen wij deze trainingen zo in dat elk niveau mee kan doen. De intensiteit van de oefeningen kan eenvoudig aangepast worden naar gewenst niveau. Op deze manier hoef je je nooit zorgen te maken over mogelijke niveau verschillen. Plezier, beleving en persoonlijk succes staan dan ook zeker centraal tijdens deze training.

Tijdens de training zal de trainer stap voor stap de oefeningen voordoen en hier gewenste uitleg bij geven. Ook zal er tijdens het zelf uitvoeren van de oefeningen ten alle tijden de trainer er bij zijn om tips en aanwijzingen te geven over de uitvoering en waar nodig ondersteuning en veiligheid te bieden.

De Bootcamps zijn trainingen waar je op een sportieve, maar vooral ook gezellige manier lekker aan de slag zult gaan met allerlei verschillende trainingsvormen. Leer jezelf kennen en ontdek nieuwe trainingsvormen!

Coaches

Jelmer van der Linden

Lucas van Teutem

Interesse om een keer gratis mee te trainen?

We kijken er naar uit om je te leren kennen!